מידע וליווי למטפלים

סיימתם לימודים של שנתיים או יותר, התחלתם לטפל ובאמת אתם מקבלים פניות, אבל במקביל אתם מרגישים שמשהו לא עובד.

יכול להיות שאתם מתקשים ליישם את האבחון ומוצאים את עצמכם עובדים “טכנית”.

יכול להיות שאתם מרגישים שאתם לא יודעים מספיק ומשקיעים בסדנאות וקורסים. אבל איזה ערך יש למידע חדש כאשר הבסיס לא מוטמע כמו שצריך?

ואולי זה בכלל עניין שיווקי? אולי אתם מרגישים שיש לכם מתנה לתת לעולם אבל מתקשים לפרסם ולהביא מטופלים?

בדיוק בשביל זה יש סופרוויז’ן.

הדרכת מטפלים ברפלקסולוגיה

מה זה סופרוויז'ן?

מדובר בליווי והדרכה למטפלים בכל השלבים.

מקום בו ניתן להתייעץ בסוגיות ואתגרים שקשורים להתנהלות בקליניקה- אתיקה, גבולות, יחסי מטפל-מטופל, שיווק, תוכנית טיפולית ועוד.

זה מקום בו ניתן למצוא אוזן קשבת ותמיכה בזמני משבר ודילמות.

סופרויז’ן מאפשר להתבונן על סוגיות שונות עם אדם אשר אינו מעורב רגשית ועם זאת בא מאותו תחום טיפולי ויכול להבין, לייעץ ולסייע.

למי זה מיועד?

מפגשי הסופרוויז’ן מיועדים למטפלים בתחילת דרכם ולמטפלים ותיקים.

במהלך שנת עבודתו נמצא המטפל בהתפתחות  מתמדת ובתהליכי גדילה.

ההתפתחות והשינויים מביאים איתם לא פעם אתגרים- מטיפולים “טכנים” לתהליכי עומק, מעבודה בקופ”ח לעבודה בקליניקה עצמאית.

השינויים האלו מעלים שאלות ודילמות וסופרוויז’ן מעניק מקום בטוח להעלות אותם.

המפגשים מיועדים למי שמנהל קלינקה עצמאית,
מטפלים שטיפלו במסגרות וכעת מבקשים להתפתח לקליניקה עצמאית,
למטפלים שרוצים לעשות “קפיצת גדילה” ולהעביר סדנאות וזקוקים לייעוץ
ולמטפלים שמתחילים ללמד ורוצים הכוונה.

למה צריך סופרוויז'ן אם יש רשתות חברתיות?

שאלה טובה ולגיטימית שנשאלת לא פעם.

לרשתות החברתיות יש תרומה רבה בהנגשת מידע ובכך שהן מאפשרות לבעלי אותו עניין מקום לשתף ולהתייעץ.

אבל התחום הטיפולי הוא עדין ומורכב. יש בו גישות שונות והוא מחייב להסתכל לא רק על כפות הרגליים ועל המטופל אלא גם על נסיונו, אופיו וגישתו של המטפל.

לא פעם דיונים על כפות רגליים ברשתות החברתיות נותנות עצות מעולות וניתוחים מדוקדקים אך שוכחות לקחת בחשבון שמאחורי כפות הרגליים נמצא אדם בתקופה מורכבת בחייו.

האם העצות שניתנו מתאימות לכל מטפל ולכל מטופל?

האם כל מטופל שמגיע אלינו פנוי ומוכן לשמוע על הקשר בין מצבו הפיזי למצבו הרגשי?

לא תמיד.

בנוסף, יש לקחת בחשבון שהמענה שניתן ברשתות החברתיות מתבצע ע”י מטפלים עם דרגות הסמכה שונות וגישות טיפוליות שונות. התשובות שניתנות גורמות לא פעם לתסכול ולמחשבות של “איך אותי לא לימדו את זה?”, “אולי אני לא מספיק טוב?”. לפעמים התייעצות ברשתות גורמת לתסכול יות מאשר ללמידה.

סופרוויז’ן מבקש לקחת בחשבון לא רק את עולמו של המטופל אלא גם את עולמו, גישתו ויכולותיו של המטפל.

איך זה מתבצע בפועל?

לפני שאנחנו נפגשים אנחנו מדברים.

חשוב לי להכיר אתכם ולהבן איפה הקושי והאתגר. ביחד נמפה את התכנים על מנת שהמפגשים יהיו אפקטיבים.

תדירות המפגשים תלויה בכם. יש מטפלים שמרגישים צורך בליווי שבועי לתקופה מסוימת ויש כאלו שצריכים עזרה וייעוץ נקודתיים.

הפגישות מתקיימות באופן פרונטלי בכפר יונה או בזום והן אורכות כשעה וחצי.

למה ללמוד איתי?

דרך ההוראה שלי היא פרקטית. חשוב לי מאוד שהחומר יועבר
באופן כזה שתוכלו ליישם אותו בקליניקה. ומעבר לזה –
אני זמינה, מלווה ומייעצת גם כשאתם נמצאים בשטח.

באתר תמצאו מידע שנועד לכם, הרפלקסולוגים.
מידע בנושא שיווק, יחסי מטפל-מטופל, אבחון, טיפול ועוד.
בנוסף, מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב שלי, שם תמצאו סירטונים נוספים.

הצטרפו לניוזלטר

אני מזמינה אתכם להצטרף לניוזלטר המיועד למטפלים
ובו עדכונים על סדנאות ותכנים נוספים מעולם הטיפול.

בלוטת התימוס ברפלקסולוגיה

הסדנאות הקרובות לרפלקסולוגים